طول عمر پلی اتیلن و روش نصب مخازن

طول عمر به درجه مقاومت در برابر فرسایش، تخریب مواد و سپس از دست دادن عملکرد اصلی به دلیل شرایط محیطی و / یا سایر خدمات اشاره دارد. ساییدگی، خوردگی شیمیایی و خوردگی الکتروشیمیایی شایع ترین مشکلات لوله های زهکشی هستند. فرسایش لوله های زهکشی با تغییر در الگوی جریان نیز ممکن است شامل موارد زیر باشد: فشار روی مواد جامد معلق یا حباب های گاز روی سطح، تلاطم در ورودی لوله و خمش، و همچنین رسوب. با این حال، احتمال ایجاد اختلال در جریان های پرسرعت در حوضه ها و تخلیه الکتریکی طوفان ها ممکن است منجر به کاویتاسیون شود.
کنترل کیفیت مواد اولیه مصرفی در تولید لوله کاروگیت اولین و مهمترین عامل برای رسیدن به نتیجه مطلوب پس از تولید می باشد. گواهی کیفیت مواد اولیه تولید لوله باید مطابق با مواد اولیه مورد استفاده در ساخت لوله پلی اتیلن باشد. مسئولیت های سازنده لوله عبارتند از: آزمایش نمونه های انتخاب شده به طور تصادفی از هر تعداد برای تایید چگالی (ASTM D 1505) و شاخص ذوب (ASTM D 1238)، استحکام کششی (ASTM D 638) و مقاومت برشی مقاومت الکتریکی (ASTM D 1693، ASTM D 5397). یا ASTM F 2136)
قبل از نصب مخازن دفن باید بررسی شود که مخازن استفاده شده قابلیت تحمل بار خاک و اضافه بارهای احتمالی را دارند. اگر مخازن مقاومت کافی نداشته باشند به دلیل بارهای وارده دچار تغییر شکل نامناسب شده و باعث شکستگی اتصالات و نشت فاضلاب به بیرون مخازن می شود. با توجه به این موضوع مخازن پلی اتیلن این شرکت به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که در برابر خاک اطراف و سربارهای احتمالی (به غیر از ترافیک) مقاومت کرده و با اطمینان کامل در زیرزمین نصب می شوند. . در اینجا نکات مهمی وجود دارد که باید هنگام نصب مخازن به آنها توجه کنید. این راهنما بر اساس استانداردهای بین المللی و تجربیات شرکت های بزرگ اروپایی و آمریکایی در طول سال ها فعالیت در این زمینه و همچنین تجربیات مشارکت در اجرای پروژه های آنها نوشته شده است. . اما مطمئناً این دستورالعمل جایگزین استانداردهای نصب مخزن نمی شود
منبع سایت پارس اتیلن کیش 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.